Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-12, 08:21   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

V64 Romme 12/10 64 kr


Traditionellt enligt nu mera testar jag lyckan med ett andelssystem på fredagskvällen.

Ikväll chansar vi vilt! Spikar i avd 2 från tilägg spår 15 voltstart 1640. Låter verkligen inte som bästa utgångsläget och troligen har den inte bästa vinstsannolikheten i loppet.
Men jag anser att den är grovt felstreckad på endast 6% så vi chansar att spika Björs Viking. Jo namnet gillar vi

Avd 3 spikar vi emot favoriten som jag tycker är lite väl stor favorit. Vi spikar andrahandaren Lykkje Borja istället till ca 20%.

Sitter dessa spikar ser det ganska bra ut för systemet.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-7009db133434
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumpi (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-12, 09:55   #2
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Jag tog 3 idag, liret har gått bra sista tiden och idag gillar jag verkligen din rad. Hög risk = stora pengar , helt i min smak ! Kör kompis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-12, 17:24   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Björs Viking ligger fortfarande på 6%, Expressen har den som dagens avslag bara tacka o ta emot om den är så bra som jag har tro om.

Näst senast avslutade den riktigt bra bakom Grude Svarten efter en galopp
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td